Onze laatste volle dag in Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu Onze laatste volle dag in Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Onze laatste volle dag in Denver

Door: Marieke van Reen

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

15 September 2015 | Verenigde Staten, Denver

Maandag 14 september
Het zit er bijna op. Onze laatste volle dag van de vakabtie.Om 10.00 zaten we weer nuchter en wel in de auto vol met mooie herinneringen aan de afgelopen weken in onze gedachten. Op weg naar Denver. Na een rit van ongeveer 2 uur gestopt om te lunchen, waarna we een bezoek hebben gebracht aan Barrett 's ouders in hun nieuwe woning in Broomfield (ten noorden van Denver). Dat was erg gezellig. Net voor de files ons laatste hotel van deze vakantie opgezocht in de buurt van het vliegveld. Zodat we morgenvroeg de auto snel kunnen inleveren. Wij vinden vliegveldhotels niet gezellig,  maar het is wel praktisch. Er is niet veel te beleven, dus boek gelezen, dagboek bijgewerkt sudoku/candy crush gespeeld. Lekker rustig aan gedaan. Op tijd naar bed, want morgen hebben we een lange reisdag voor de boeg.

• 15 September 2015 - 20:22

Marijke:

Rustige terugvlucht gewenst. Was leuk me te kunnen genieten met jullie prachtige reis.