On the road again deel 2 - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu On the road again deel 2 - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu

On the road again deel 2

Door: Marieke van Reen

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

12 September 2015 | Verenigde Staten, Grand Junction

Kilometers maken
Donderdag 10 september. Om 8.00 uur stonden we op en na het wassen en inpakken zijn we op weg gegaan, maar eerst benzine en koffie gehaald. Op de hotelkamer was geen koffiezetapparaat aanwezig. Dat  is in de VS wel gebruikelijk, maar ja dit was dan ook een heel goedkoop hotelletje. Dus dat kon je verwachten. We rijden weer een eind door de achterlanden dus maar weer tanken als we een dorp tegen komen. De rit ging snel. Hoewel hele stukken tweebaansweg was kon je flink doorrijden. Je kon soms zelfs kilometers vooruit kijken, je zag de weg lopen. Frustrerend vindt Geert. Tegen 13.15 uur waren we bij ons hotel, waar we de middag heerlijk aan het zwembad hebben gelegen. De wifi werkte niet lekker. Dus geen verslag op de waarbenjij.nu kunnen zetten.Jammer. Lekker liggen relaxen dus. Tegen 19.00 uur een eettentje  nl. Applebees opgezocht. Wij hadden hadden er nog nooit van gehoord, maar prima eten.

Op naar de Haciënda in Breck
Vrijdag 11 september. De wifi werkt nog steeds niet goed, dus helaas niet kunnen Skypen met moeders. Dan maar even een kort belletje. 10.15 uur gingen we op weg. Deze route van Grand Junction naar Breck heeft geen geheimen meer voor ons (dat is natuurlijk wat overdreven), maar we hebben deze al vaker gereden . Vandaag verblijven we twee nachten in de Haciënda. Een huis in de bergen van Breck met 16 slaapkamers en badkamers en meerdere terrassen en.... een hottub. Geweldig. In ieder geval kan Dylan bij ons logeren. Onderweg naar Breck geluncht in
Frisco en even bij de Outlet in Silverthorn langs gegaan om mooie merkpolo's voor Geert en 2 sportpolo's voor mij te scoren. Kleding is in Amerika over het algemeen goedkoper dan in Nederland. In Frisco nog even boodschappen gedaan, want we krijgen vanavond de familie Sullivan op bezoek. Gezellig.Om 16.45 uur waren we bij teakwondo van Dylan in Breck. Dit keer zagen we de bewegingen hij wilde laten zien. Het ging heel goed. Daarna op weg naar de Haciënda.

• 13 September 2015 - 22:29

Marijke:

Marieke en Geert, we hebben een tijdje moeilijk kunnen reageren op jullie reisverslag. Wij hadden niet altijd internet op onze camping in Frankrijk. Vandaag weer teruggekeerd na een reis van twee dagen, dus net thuis. Fantastisch te lezen wat jullie allemaal gezien hebben. We zijn benieuwd naar de foto's! Voor jullie zit het grootste deel er nu ook op. Geniet nog maar lekker even van die paar dagen bij jullie kinderen. Een hartelijke groet van ons. kees en Marijke

• 14 September 2015 - 04:21

Sullivan Familie:

Hopelijk hebben jullie het naar jullie zin gehad in de Haci, maar ik denk het wel. Oktoberfest vandaag was ook gezellig en ze hebben Sierra Madre op aanvraag gezongen voor pa. Goede reis naar huis.