Eind goed al goed - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu Eind goed al goed - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Eind goed al goed

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

30 September 2011 | Nederland, Warnsveld

Foto's gered
Jippie al onze foto's zijn er nog. De mini-sd-card zat in de tablet en de foto's zijn er onbeschadigd uitgekomen.

Het verhaal
We hadden de tablet vorige week vrijdag (nog voor we thuis waren) afgegeven bij onze computerspecialist. Zij gaven aan, dat ze de tablet moesten opsturen naar Samsung. Dat kon wel drie weken duren. Gisteren kreeg Geert het bericht, dat de mini-sd-card niet in de tablet zat. Waarop Geert meteen naar Estelle heeft gebeld op een tijd, dat voor hen ook acceptabel is). Hij vroeg haar of zij wilde kijken of de mini-sd-card misschien nog ergens tussen de kussens van de bank zou liggen. Gisteravond, nadat Denise en Thijmen bij ons hadden gegeten, vertelde Geert mij het vervelende nieuws van onze computerspecialist. Geen foto's dus. Misschien ligt de kaart nog bij Estelle ergens? Ik kon het me eigenlijk niet voorstellen, maar als de kaart niet in de tablet zit, dan moet ie ergens anders zijn. We zijn vervolgens met de video bezig geweest, in de hoop, dat we daarvan nog foto's konden maken. Movie-maker is nog niet zo eenvoudig, maar...... we hebben de beelden op computer staan. Het heeft ook nog voordelen.

Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan

Vanmiddag, toen ik bij de schoonheidspecialiste was werd Geert gebeld door onze computerspecialist met het bericht "de mini-sd-card zat er toch in" én belangrijker nog "de foto's zijn niet beschadigd". Geert is meteen in de auto gestapt en heeft mijn tablet met de mini-sd-card opgehaald. Ik kreeg het bericht rond 17.30 uur en kon het niet geloven. Thuis heb ik meteen gekeken en ja hoor.... alle foto's zijn er nog. Geweldig toch? Geert heeft vanmiddag het goede nieuws natuurlijk meteen aan Estelle doorgegeven, die gisteravond tevergeefs had gezocht. Sorry Estelle! Maar ik ben wel erg blij. Waarom de ze de mini-sd-card eerst niet konden vinden, weet ik niet. Maar eerlijk gezegd, maakt ons dat ook niet meer uit. We hebben de foto's en we zijn helemaal "happy de peppy". Dan eindigd onze, toch al geweldige vakantie, helemaal goed. Ik ga binnenkort aan de slag met een digitaal fotoboek. Wil je hem zien, laat het ons weten!

Nogmaals hartelijk dank voor het volgen van onze reisavonturen en jullie reacties daarop en we spreken elkaar!

Tot de volgende reis?

Liefs,
Geert en Marieke

• 30 September 2011 - 20:56

Annet:

Nou dat is nog eens mazzel hebben, want het voelt echt vreselijk om je vakantie fotos kwijt te zijn. Jammer genoeg kennen wij dit gevoel. Wij willen jullie fotos zeker een keertje komen kijken.
    groetjes Annet en de rest.

• 01 Oktober 2011 - 13:02

Marijke:

Inderdaad eind goed al goed. Wat fijn voor jullie. Nu kun je aan de gang met het fotoboek. Tot gauw Marijke

• 01 Oktober 2011 - 20:45

Sullivan Familie!:

Pffff wat ben ik blij zeg dat jullie de SD kaart toch gekregen hebben! Zo'n 800 foto's zouden anders weg zijn. Wat een opluchting! Succes met het maken van je digi boek!