Laatste dag in New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu Laatste dag in New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Laatste dag in New Orleans

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

12 September 2011 | Verenigde Staten, New Orleans

Het is al weer de laatste dag in New Orleans. Omdat wij morgen al vroeg vliegen via Atlanta naar Denver hebben we besloten naar een vliegveldhotel te gaan. Eerst hadden we nog het plan om te "pootje baden in de Golf van Mexico". Maar de barkeeper raadde ons dat af. Wil je een schoon strand hebben, dan moesten we drie uur rijden. De stranden in de buurt zijn beschadigd door Katrina en de olieramp van BP. Dat vonden wij wel erg jammer, maar om nu zes uur te rijden, om alleen "pootje te baden", dat vonden we ook wat te gek. Dus hebben we ochtend rustig aan gedaan en zijn vervolgens naar het vliegveld gereden, auto ingeleverd en een vliegveldhotel besproken. Met een shuttlebus zijn we daar naar toe gebracht. We hebben de tijd nuttig besteed. De was gedaan, foldertjes voor het plakboek uitgezocht en de koffers weer eens goed ingepakt. En eens stil gestaan, bij onze ervaringen van de afgelopen weken.

Morgenvroeg vliegen we naar Denver, waar we bij Ted en Lois (ouders Barrett) een nachtje blijven slapen. Daarna vertrekken we naar familie Sullivan. We kijken er naar uit om hen weer te zien.

We proberen over de afgelopen dagen ook nog wat foto's te plaatsen. Hopelijk lukt het. Jullie zullen het vanzelf merken.

Groetjes,
Geert en Marieke

• 13 September 2011 - 00:10

Estelle :

Wat een vakantie hebben jullie gehad zeg! Helemaal geweldig. Wij kijken erg uit naar jullie komst woensdag. (jullie zullen het hier wel saai vinden vergeleken bij jullie belevenissen, hhaa). Er is helaas regen voorspelt woensdag en donderdag maar hopelijk is het de rest van de week mooi, want het was vandaag nog 20 graden en gisteren in Denver 28. Als jullie bij Lois & Ted aankomen kun je parkeren bij hun ingang en binnen kun je via een directory hun naam opzoeken voor een code om ze te bellen of je kan hun telefoonnummer bellen: 303-997-5801. In de directory staan ze onder Joseph Koehler #427 en dan is er een code die je in moet toetsen (moet zeggen dit is ons nog nooit gelukt. Lois komt jullie dan beneden halen, dus je kan de auto voor hun apartement parkeren.

• 13 September 2011 - 06:43

José:

Hey Marieke en Geert,
    Veel plezier bij de familie's in Denver!! Mooi afsluiting van jullie reis. Geniet van het samen zijn !! Groetjes José

p.s. ben benieuwd naar alle belevenissen..heb de verslagen nog niet gelezen, daar moet ik even voor gaan zitten! ;-)

• 13 September 2011 - 12:56

Denise:

Heel veel plezier nog, geniet van deze laaste week!

• 13 September 2011 - 15:25

Marijke :

Leuk om jullie verslagen te lezen en de bijbehorende foto's te zien. Ik kan me voorstellen dat jullie van de muziek daar in New Orleans hebben genoten met de daarbij behorende coctails.
    Ik ben door omstandigheden wat achter met de mail en daardoor ook met mijn reactie. Kees is inmiddels groot deel van de week thuis. Hij is echter heel erg druk. Gelijkertijd weasmachine en koelkast kapot, toch fijn zo'n handige man. Alles doet het nu weer. Fijne tijd gewenst bij Estelle en haar gezin. Knuffel ban mij.

• 13 September 2011 - 19:47

Herman En Annet:

Veel plezier nog bij Estelle en de rest van de familie en geniet maar even lekker van het kleine jochie. De groeten!

• 14 September 2011 - 11:09

Annet:

Hoi Geert en Marieke,
    Het zal voor mij wel wennen zijn dat ik niet meer hoef uit te kijken naar jullie reisverslag. Het was echt leuk om te lezen! Nu hebben jullie nog even een lekker rustig weekje bij de familie. Doen jullie de groeten van ons!
    Groetjes vanuit een winderig Apeldoorn.

• 14 September 2011 - 18:44

Elsbeth:

Ah wat jammer dat de rondreis er op zit. Ik heb erg genoten van jullie verhalen en foto's. Nu lekker genieten van de laatste week samen met jullie familie. Groetjes