Voorbereidingen - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

05 Juli 2011 | Nederland, Warnsveld

Voorbereiding
De afgelopen maanden hebben we ons voorbereid op onze vakantie naar de VS. We vertrekken op 1 september en komen 23 september weer terug. Het duurt nog wel even, maar een goede voorbereiding is het halve werk......toch??

Vogelvlucht
In vogelvlucht geven we aan wat we gaan doen. We vliegen van Amsterdam rechtstreeks naar Atlanta waar we rond de middag aankomen. We halen meteen de huurauto op en rijden naar Chattanooga, waar we de Ruby-falls gaan bekijken. De volgende dag staan de Great Smokey Mountains op het programma. We overnachten in de buurt van de Smokey Mountains in Gatlinburg. De volgende dag rijden we naar Nashville. Onderweg gaan weer eerst nog een bezoek brengen aan Dollywood (je weet wel het park van Dolly Parton). Nashville staat bekend om de Country & Westernmuziek. We blijven er twee nachten. Daarna rijden we naar Memphis met onder meer Graceland en andere "Elvis"-zaken en ....... de rock and roll. Zeker een stad, die je niet missen mag. In Memphis blijven we ook twee nachten. Op doorreis naar het onbekend plaatsje Flora gaan we eerst nog in het geboortedorp (Tupelo) van Elvis kijken. Van Flora rijden we naar Natchez voor een bezoek aan een katoenplantage en eventueel een tocht met de radarboot op de Mississippi. De volgende dag gaan we naar New Orleans, de stad van de Rythm en Blues. Het ligt aan de golf van Mexico. Daar blijven we een aantal nachten om New Orleans te bekijken, maar ook om een beetje te relaxen. De hotelovernachtingen in deze reis zijn niet geboekt, dus we kunnen in deze planning schuiven.

Breckenridge
Na deze rondreis vliegen we door naar Denver (via Atlanta). Daar gaan we een bezoekje brengen aan de familie Sullivan in Breckenridge. We blijven ruim een week, voordat we weer naar huis vliegen.

Reisverslagen
Wij hebben erg veel zin in de vakantie. We zullen proberen dagelijks de reis-verslagen te maken. Maar he.... het is natuurlijk wel vakantie, dus.... als we effe "te druk" zijn, tja... dan moeten jullie het even zonder ons doen. Spannend is het bovendien of we via onze tablet leuke reis-verslagen kunnen maken. Een touchscreen is toch wat anders dan een pc met toetsenbord!?! Het komt vast goed. Wij wensen jullie veel leesplezier.

Reizen jullie met ons mee?

Groetjes,
Geert en Marieke

• 05 Juli 2011 - 20:28

Gerdi Nekkers:

Wat heb je toch weer een mooi verslag gemaakt van wat jullie gaan doen op vakantie. Ik hoop dat je nadien ook de foto's plaatst, dan kan ik mee genieten van alles.
    Ik zie jullie binnenkort wel weer i.v.m de zomerfeesten.
    Lieve groetjes Gerdi

• 06 Juli 2011 - 09:28

Annet:

Boek je na deze vakantie reis ook nog een vakantie om uit te rusten van de rondreis door Amerika?
    Ik wens jullie veel plezier met de voorbereiding en we spreken elkaar nog wel. groetjes Annet

• 06 Juli 2011 - 11:17

MARIJKE:

Leuk idee om ons nu al te laten zien wat jullie reisplannen zijn. Uiteraard zullen wij dit op de voet volgen!!! (Overigens is nu wel duidelijk waarom jij in de communicatie werkzaam bent)

Groetjes van Marijke en Kees

• 06 Juli 2011 - 19:24

José:

Hoi Marieke en Geert! Wat leuk dat jullie een verslag gaan bijhouden ! En wat een heerlijke reis in het verschiet..en dan het bezoek aan de familie..hartstikke leuk ! Ik ga jullie zeker volgen.. succes nog even met de voorbereidingen ! Groetjes José

• 01 Augustus 2011 - 22:30

Estelle:

Ik vind de foto's van jullie voorbereidingen erg leuk!

• 27 Augustus 2011 - 21:27

Annet:

Hoi luitjes, nog een paar dagen en dan is het zover.
    Staan de koffers al te trappelen en draait de wasmachine over uren?
    Nog even stress en dan mogen jullie ontspannen. groetjes Annet