Reactie op reactie en test - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu Reactie op reactie en test - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Reactie op reactie en test

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

06 Juli 2011 | Nederland, Warnsveld

Leuk dat we gevolgd worden. We hebben al veel leuke en vooral snelle reacties gehad. Ik vond het al leuk om een site aan te maken, maar door jullie reacties word ik alleen nog maar enthousiaster. Vandaag test ik de tablet. Het gaat goed, maar ik moet wel even wennen. Als je het veel zal doen, gaat het typen ook steeds sneller. Een foto uploaden naar deze site lukt me nog niet vanaf deze tablet. Dat zoek ik nog even uit.
groetjes,
Marieke

  • 07 Juli 2011 - 17:24

    Estelle:

    Wat superleuk zeg zo'n site. Had ik nog nooit van gehoord. Leuke foto ook van jullie 2-en aan tafel bezig met de reis. Wij hebben er superveel zin in en hopen dat het in september nog volop zomer is zoals de afgelopen 2 jaar.

  • 08 Juli 2011 - 15:35

    Hanny Van Reen:

    Hallo Geert en Marieke,
    Wat leuk, dat we jullie kunnen volgen tijdens jullie reis. Veel plezier!
    Groetjes,
    Ma

  • 08 Juli 2011 - 19:14

    Denise :

    Echt weer iets voor jou Marieke, helemaal super! Erg leuk om jullie nu nog beter te kunnen volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

geert en marieke

Actief sinds 15 April 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 17672

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 16 September 2015

Het Wilde Westen van de VS

21 September 2013 - 11 Oktober 2013

Australië

21 September 2013 - 11 Oktober 2013

Australië

01 September 2011 - 23 September 2011

Ons eerste reisverslag op het world wide web

Landen bezocht: