Reactie op reactie en test - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu Reactie op reactie en test - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Reactie op reactie en test

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

06 Juli 2011 | Nederland, Warnsveld

Leuk dat we gevolgd worden. We hebben al veel leuke en vooral snelle reacties gehad. Ik vond het al leuk om een site aan te maken, maar door jullie reacties word ik alleen nog maar enthousiaster. Vandaag test ik de tablet. Het gaat goed, maar ik moet wel even wennen. Als je het veel zal doen, gaat het typen ook steeds sneller. Een foto uploaden naar deze site lukt me nog niet vanaf deze tablet. Dat zoek ik nog even uit.
groetjes,
Marieke

• 07 Juli 2011 - 17:24

Estelle:

Wat superleuk zeg zo'n site. Had ik nog nooit van gehoord. Leuke foto ook van jullie 2-en aan tafel bezig met de reis. Wij hebben er superveel zin in en hopen dat het in september nog volop zomer is zoals de afgelopen 2 jaar.

• 08 Juli 2011 - 15:35

Hanny Van Reen:

Hallo Geert en Marieke,
    Wat leuk, dat we jullie kunnen volgen tijdens jullie reis. Veel plezier!
    Groetjes,
    Ma

• 08 Juli 2011 - 19:14

Denise :

Echt weer iets voor jou Marieke, helemaal super! Erg leuk om jullie nu nog beter te kunnen volgen!