Wassen en strijken ter voorbereiding - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu Wassen en strijken ter voorbereiding - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van geert en marieke - WaarBenJij.nu

Wassen en strijken ter voorbereiding

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg geert en marieke

28 Augustus 2011 | Nederland, Warnsveld

Het duurt niet lang meer. We hebben bijna vakantie. Ik mag nog twee dagen werken. Woensdag vertrekken we naar het Ibishotel bij Schiphol. Een dagje eerder vakantie. Heerlijk. Nu zijn we aan het wassen en strijken.Tja dat hoort er ook bij. We hebben er erg veel zin in en we zijn benieuwd hoe de reis zal verlopen. Of onze plannen ook uit komen qua reistijd etc.. Het zijn nogal afstanden. We zien het wel. Dat is ook zo leuk van vakantie. Je weet nooit precies hoe het zal lopen. We houden jullie op de hoogte.
liefs,
Geert en Marieke

• 28 Augustus 2011 - 18:57

Fam. V. Wijngeeren:

We wensen jullie alvast een goede reis en een prettig verblijf

• 01 September 2011 - 08:23

Annet:

Op dit moment dat ik dit schrijf zitten jullie in het vliegtuig. Ik wens jullie ook namens de anderen veel plezier en geniet van deze mooie reis.
    We blijven jullie dagelijks volgen!!!!!

groetjes Annet